HOME

Friday, October 16, 2009

lagi-lagi politik

akum..
ha tadi saya keluar minum bersama sahabat-sahabat di salah sebuah kedai di kampung. Tapi sedang saya sibuk berbual tiba-tiba saya terdengar perbualan dari meja sebelah yang sedang rancak berbual isu politik. Tiba - tiba saja haluwa telinga saya ni kadang-kadang terdengar perbualan mereka.Bukan ape kekadang naik muak juga dek mendengar perbualan berbau politik ni.Dah la kebanyakanya asyik memperihalkan keburukan individu lain. Masing-masing nak tunjuk belang..haha..
Kalau dah rasa diri tu layak bertanding je la PRU akan datang.. politik-politik juga yang wajib tu dah beres ke? masing-masing ada ajenda tersendiri. yang duk mendengar & mengekor sana sini pun duk jaga hati masing-masing. yela kalau lawan kang tak dapat pulak.walau bagaimana pun saya percaya tak semua yang begitu. Ada la juga yang betul-betul memperjuangan dengan jujur & telus.. dah la malas saya nak komen panjang-panjang.Bagi yang berjuang atas dasar politik ni pejuangkan lah dijalan yang benar.. apa pendapat tuan-tuan dan puan-puan semua?

1 comment:

  1. Hello! Do you want to download movie, game or beautiful girls pls visit

    http://www.sexylady-asian.net
    http://llc-movies.blogspot.com
    http://llc-freegame.blogspot.com
    http://over18movie.blogspot.com
    Thanks!!!

    ReplyDelete

Gunakan akal dan budi untuk menulis. Terima Kasih Tuan..

About Me

Followers