HOME

Saturday, September 12, 2009

Bonus Oh Bonus Apa Cerita?

hehe cakap pasal bonus cepat je..
emmm Ok la dari tak der..
Dato Seri Najib Simpan Duit raye nak Bagi Bagan Pinang hehe..
ingatkan dapat seribu Tahun Ni.Lari Bajet Ker??

10 comments:

  1. He heh..org gomen dpt juge..org swasta mcm kwn ni..tak tau kehala lg..

    ReplyDelete
  2. relevan- takpela dapat la nanti tu rezeki lain pulok.. ye dok..

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah...jumlah tidak penting..syukur...

    ReplyDelete
  4. salam bro,
    bersyukurlah dengan nikmatku walaupun sedikit, nescaya aku akan tambah, tetapi jika kamu kufur atau tidak mensyukuri nikmat tersebut maka tunggulah azabku amat pedih

    ReplyDelete
  5. bersyukur je lar dgn ape yg ada...

    ReplyDelete
  6. pak jib bagi gomen je, swasta kena mintak boss masing2 ler.

    by the way, kamu anak cikgu mahyudin ke?

    ReplyDelete
  7. gomen kene gosok perut bos la hehe..
    izzi- a ah nape izzi anak murid die ke?

    ReplyDelete
  8. bonus gua mane...hehehe,bonus gua,gua la yang kene kasi...

    ReplyDelete
  9. betul, saya anak didik cikgu mahyudin masa sk damak dulu.

    ReplyDelete

Gunakan akal dan budi untuk menulis. Terima Kasih Tuan..

About Me

Followers